Saturday, December 03, 2016

# kisahsidairy.com # nur naura

Sabtuday | Jalan-Jalan cari Sarapan

Assalamualaikum

Selamat pagi sabtu korang..Yeye...hari ni saya memang tak kerja..Kalau dulu memang kerja,tapi sekarang ni sabtu tidak bekerja..So ada masa banyak untuk family..

So,selalunya sabtu macam nilah boleh keluar berdating dengan family..Boleh sarapan sama-sama kat luar.Dan yang penting boleh balik kampung sama-sama..

Tapi minggu ni memang tak balik ke kampung..Sebab tu saja-saja cari sarapan kat luar...Ala..sekali sekala kan..tak salah..

Pepagi lagi dah keluar,dalam pukul 7 lebih jugak lah..Si Naura Auni pepagi lagi dah bangun,jadi bolehlah keluar,balik pun boleh awal..Seperti biasa,cuti persekolahan,banyak undangan perkahwinan sedang menanti.Cuma hari ni boleh memenuhi satu undangan sahaja sebab dekat.


Umi dan Naura..wajib selfie.Disebabkan umi tak bawak phone,kita guna handphone babah jelah ye..

Hari ni Naura auni dapat rezeki dari dua orang insan..Seorang nenek dan seorang pakcik..Moga dimurahkan rezeki mereka..Nenek Mah bagi duit dan seorang lagi orang kedai tu bagi gula-gula dekat Naura..Alhamdulillah..rezeki naura kan...Moga anak umi sentiasa dimurahkan rezeki..insya allah..amin..

Oklah..cuti-cuti ni ada je kerja mengemas,so,kena siapkan dulu sebelum keluar rumah nanti..happy weekends ye semua

8 comments:

  1. samalah..sabtu ahad ni precious time with family kan..

    ReplyDelete
  2. happy jalan2 akak..semoga bertambah murah rezeki naura..=D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. seronok bila dapat end time dengan family..

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah..weekend is family day

    ReplyDelete
  5. hppy weekend, inilah masa degn family

    ReplyDelete
  6. best dapat spend masa dengan family kan :)

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81