Wednesday, March 15, 2017

# Kluang

Bawa Balik Kopi Uncang dari Kluang Rail Coffee

Assalamualaikum 

Hai Korang ☺☺☺Meh kita sambung cerita.Kiranya ni kesinambungan cerita Luncheon di Kluang Rail Coffee. Jengah lah entry ni..kalau sudi..Alhamdulillah...dapat jugak merasa Kopi Kluang ni..Memang best..

Dan disebabkan itu jugak,aku beli 3 bungkus untuk bawak balik JB.Sempatlah belikan mak ngan akak aku.Kiranya yang dapat kopi tu orang2 yang dekat je..Jauh tak boleh belikan lah..heheh

Sebenarnya,bagi akulah Kopi kluang ni ada aroma dan rasa tersendiri..Pekat dan sedap.Memang berbeza dengan kopi yang kita beli tu.Harga kopi Kluang ni mahal sikit lah..Kalau beli sepeket tu,dalam ada 20 uncang.

Bawa Balik Kopi Uncang dari Kluang Rail Coffee
Bungkusan Kopi Kluang

Rugi tak beli banyak-banyak..buat stock 2-3 bulan..hehe..Kat sini macam takde pulak jual,.Nak kena repeat ke Kluang gamaknya ni..hehehe



Saja nak tepek gambar ni..Kat Kluang banyak jumpa Mahkota tu..Kat JB ni ada satu tempat je kan.




Kalau korang ke sana..Jangan lupa singgah Kluang Rail Coffee ye.,.alamat nya di bawah

Kluang Rail Coffee
20 & 21, 1st Floor & Ground Floor, Jalan Tasik 1, Pusat Perniagaan Tasik, 86000 Kluang, Johor.
Contact No. – 07-7728391

6 comments:

  1. Terbaikk siap borong kopi tu.. hehehe.. Lea tak minat sgt kopi..

    ReplyDelete
  2. Fiza tak sempat beli hari tu..kat mana-mana cawangan ada jual ke kat kluang tu?

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81