Thursday, March 23, 2017

# Short vacation

Ke Melaka Hari ni

Assalamualaikum
Disebabkan hari ni negeri Johor bercuti hari ni. Maka plan cuti satu hari lagi esoknya. Ke Melaka kami hari ni. Hajat ke Melaka adalah untuk menghantar ibu mertua balik ke sini. Sambil tu kami bercuti pendek.

Kali ni kakak fiyah ikut sekali.. so umi seronok dapat bawak budak ni jalan.

Kalau ada budak berdua ni kecoh sikit dalam kereta. Masing-masing nak duduk depan dengan umi. So umi tukar tempat tidur di belakang. Jadi takdelah bergaduh nanti. Perjalanan smooth je walau cuti sekolah. 

Kami sampai di Melaka pada 4 petang tadi.. Sampai rumah rest dulu. Esok baru plan nak berjalan. 

Tempat makan mana yang best yang korang tahu. Cer komen.. 

8 comments:

  1. Saya tahu kalau dekat melaka ni mesti klebang je. haha
    lepastu coconut shake tak pun keria. selain dari tu tak tahu dah. Premium outlet lagi satu.

    ReplyDelete
  2. Pernh dtg sekali ja ke melaka, tu pun x puas bejln..next time nak pergi lgi

    ReplyDelete
  3. untung la org johor dpt cuti..hahaha

    ReplyDelete
  4. Coconut shake kelebang pegrhhh sedap :)

    ReplyDelete
  5. hari tu p melaka cari cendol yg sedap pun makaj satu hari...huhu

    ReplyDelete
  6. tak pernah bosan kalau ke Melaka. Best!

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81