Madah Bicara 18 | Pernah Tak?

Saturday, March 18, 2017


Assalamualaikum


Pernah tak?
Korang cakap "tak apa lah.
Just go on with it.
Tak kisah pun."sambil senyum.
Padahal dalam hati masyallah

Nota hati : memang banyak kali pun cakap macam tu walaupun dalam hati tak setuju apa kata yang keluar dari mulut..

You Might Also Like

4 Orang Komen

  1. Selalu macam tuh kak. Nak jaga hati orang punya pasal. tapi sebenarnya hati sendiri kita kena jaga dulu.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  2. kan..masya Allah tuhan je tahu hati ni... tp kdg2 bdiam tu lebih baik

    ReplyDelete
  3. Pernah..sebab tak nak keruhkan keadaan..tapi balas balik dengan istighfar insyaAllah ok..

    ReplyDelete
  4. seringkali... sakitnya tu di sini *tunjuk kat dada. tapi, abaikan 😉

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai