Madah Bicara 26 | Jaga Aib Kita

Monday, March 27, 2017

Assalamualaikum



Kadang Aibkita orang tak tau pun,
Tapi kalau Tiap2 hari update rasa tak puas hati
sakit hati,terasa hati,kecik hati,
semua nak update dekat Fb
Orang yang baca pun tau aib kita
Tau kita ni jenis macam mana
Kita sendiri yang buka aib ktia
sebelum nak update sesuatu,fikir dahulu.Walaupun itu hak kita nak pos apa saja


Nota : Pada aku lah kan,tak perlu kita nak aibkan diri kita sendiri pada orang.Apa yang kita tak puas hati,tak perlu semua orang tau..lagi tak puas hati dan maki hamun orang di fb..Selagi kita boleh simpan,simpan jelah.


You Might Also Like

2 Orang Komen

  1. Betul, dah la aibkan diri sendiri lepastu bila orang bercakap pasal dia, dituduh kita buka aib dia pulak. pening betul.

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"