Sunday, March 12, 2017

Mini Gathering di rumah Hernee Nazir

Assalamualaikum
Hai korang..selamat berhujung minggu.. apa aktiviti korang hari ni. Aku hari ni takde buat apa pun.. kat rumah lepak-lepak dengan anak. buat kerja rumah yang tak pernah siap ni.. Hahaha.. 

bila bersama anak-anak macam-macamlah karenahnya. layankan jelah kan. Bukan senang nak spend masa dengan anak-anak untuk wanita bekerja macam aku ni.. Alah.. Korang pun sama jugak kan.. 

Oklah.. Sebenarnya nak cerita pasal mini gathering di rumah rakan blogger. Alhamdulillah.. Persahabatan di alam maya kini terus berterusan hingga ke dunia luar. Syukran.. Dari Aeon bukit indah semalam, Terus kerumah hernee. bukan aku sahaja yang datang. tapi blogger top mialiana pun datang jugak tau.. 
Kak mia, hernee dan aku
Best.. Makan-makan rumah tuan rumah. Dia masak ketam masak lemak.. Uishhh.. Sedap ko.. 

Tapi kalau korang nak tau bukan kami je ada mini gathering.. Ni hah. Anak-anak pun sama jugak
Hah.. Ni hah.. Anak-anak pun terlibat sama tau. Happening sangat mereka. 

Harap lepas ni boleh together2 lagi.. Syok.. Banyak benda yang kami cerita.. Especially pasal blog. 



12 comments:

  1. thanks for coming..jangan serik datang lagi ya..

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum eda...wah !! Seronoknya bergather2 yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam mama.seronok sangat..next mama kena join tau

      Delete
  3. Replies
    1. sekali sekala berkumpul memang best tau +nur afiqah

      Delete
  4. Berseronok sambil menimba ilmu...terbaik korang
    JanjiKita

    ReplyDelete
  5. ehem ehem. lepas ni bawak laaa uyul sekali please hehe

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  6. kotam masak lomak memang sodappp

    ReplyDelete
  7. bestnya dapat berkumpul reramai..belum ade peluang bersama JDT blogger lagi.

    ReplyDelete