Thursday, March 09, 2017

# Miraculous Quotes

Miraculous Quotes 9

Assalamualaikum



Image result for jaga perasaan




Notes : Sometimes we need to cried


16 comments:

  1. and find a trusted shoulder to cry on

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju tu...bukan senang tu fae nak cari...

      Delete
  2. betul tu. kadang kalau kita sedih pun kita cuba nak snyum jgk. :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.. selamat pagi sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam..selamat pagi untuk cik ash jugak

      Delete
  4. Semoga senyuman itu mampu mengubat kesedihan kita. InsyaAllah ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah...sebab senyuman tu mampu merawat jiwa yang dalam kesedihan

      Delete
  5. deep..huuuhu perempuan ni banyk berahsia

    ReplyDelete
  6. Setuju. Kadang2 kita nampak happy, tapi dalam hati hanya Allah je yang tahu . Apapun stay strong 💪🏼

    ReplyDelete
  7. Sometimes kita kene beljar simpan masalah walaupum perit, tak semua benda nak luah kat org. Itu yg uyul pegang sekaranf.

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  8. memang akan main sembunyi2 macam tu... huhuhu


    - Mia Liana

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81