Ranking Alexa Kisahsidairy.com 27.03.2017

Monday, March 27, 2017

Assalamualaikum

Hai korang☺☺☺Bersiaran pagi ni dengan kisah ranking alexa..Dah seminggu tak tengok ranking ni.Alhamdulillah..semakin baik.Target adalah di bawah 500..Tapi bawah 1000 pun dah syukur sangat.

alexa

Banyak dah penurunan angka tu kalau nak dibandingkan dengan minggu lepas.Penurunan tu adalah penurunan angka yang makin bagus ok.

Global Ranking Alexa : 1,491,585
TrafficRank MY : 9,143
Sites linking : 364

Kena teruskan usaha untuk mendapat yang terbaik.Kot korang pun nak check alexa ranking korang tu,Klik SINI...


You Might Also Like

5 Orang Komen

  1. Tahniah kak eda..blog sentiasa terbaik
    JanjiKita

    ReplyDelete
  2. e'in dah check e'in punye.. not available.. haha

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum eda...alhamdullilah tahniah dah semakin baik ni...:)
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"