Monday, March 27, 2017

# ranking alexa

Ranking Alexa Kisahsidairy.com 27.03.2017

Assalamualaikum

Hai korang☺☺☺Bersiaran pagi ni dengan kisah ranking alexa..Dah seminggu tak tengok ranking ni.Alhamdulillah..semakin baik.Target adalah di bawah 500..Tapi bawah 1000 pun dah syukur sangat.

alexa

Banyak dah penurunan angka tu kalau nak dibandingkan dengan minggu lepas.Penurunan tu adalah penurunan angka yang makin bagus ok.

Global Ranking Alexa : 1,491,585
TrafficRank MY : 9,143
Sites linking : 364

Kena teruskan usaha untuk mendapat yang terbaik.Kot korang pun nak check alexa ranking korang tu,Klik SINI...


5 comments:

  1. Tahniah kak eda..blog sentiasa terbaik
    JanjiKita

    ReplyDelete
  2. e'in dah check e'in punye.. not available.. haha

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum eda...alhamdullilah tahniah dah semakin baik ni...:)
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81