Monday, April 10, 2017

Dah terima Hadiah Firdge Magnet Padang Besar

Assalamualaikum

Hai korang☺☺☺Tuari aku ada update yang aku ada menang satu giveaway kan..Hah..kalau korang tak ingat,korang boleh baca entry aku di SINI  . Di dalam entry ini,aku ada ceritakan hadiah apa yang aku dapat dari giveaway ni kan.

And hari ni,hadiah tu dah ada di tangan aku.Yes...balik dah boleh letak kat fridge,so bertambah la koleksi Fridge magnet di rumah.


Fridge magnet dari padang besar

Thanks to Mialiana.com atas hadiah yang diberikan...


17 comments: