Tuesday, April 04, 2017

# Nagging

Lesen dah mati?

Assalamualaikum
Hai korang๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š..alahai..tulah..sepatutnya setiapkali birthday,setiap kali tu kena ingat lesen dah mati.Tapi tulah,bila ingat lupa balik.Banyak makan semut gaknya.Apa boleh buatkan.
percaya tak sehingga ke hari ini,aku belum renew Lesen aku.
Nasin baiklah tempat kerja dengan rumah tak jauh mana.Tapi risau jugaklah kan,kotlah apa-apa berlaku.haisshhh.mohon dijauhkan lah ye.
Holah..suruh en.husband yang tolong pi renew kan.Kalau suruh aku memang tak tau bila akan renew.hehehe

7 comments:

  1. kengkadang memang boleh lupa sebabnya besday sendiri pown terlupa..

    ReplyDelete
  2. hai kakkkk. memang gengg kak herneee lesen mati ke camna hahaha

    Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  3. ingt birthday msti ingt lesen mati, ari tu pun sama, nasib en.somi yg tolong remind kalu tak jawb sendiri dgn pak polisi hahaha

    ReplyDelete
  4. Alamak..bday saya pun dah dekat. Belum renew lesen lagi.

    ReplyDelete
  5. tulah kak terlebih makan kek tu..lupa lesen dah mati
    JanjiKita

    ReplyDelete
  6. ko jangan jadi aku da.. dah nak dapat umur baru, baru tersedar lesen mati hahaha

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81