Tuesday, April 11, 2017

Makan tengahari yang simple

Assalamualaikum
Hai korang😊😊😊petang baru nak update.Banyak keje sikit hari ni plus area pasir gudang kehabisan air..what???

Tapi itulah kenyataannya.memang takde air sejak semalam lagi.Sampai kering kontang..Call SAJ katanya ada masalah diempangan..so terpaksa redha dengan ketentuannya..ahakss.

Tapi makan mesti kena makan kan.Officemate ajak makan yang ringan-ringan je hari ni.Fikir punya fikir,kami makan rojak campur dan cendol
Rojak tu makan untuk dua orang.tu pun tak habis.
Bukan kata rojak,cendol pun aku tak dapat habiskan..Perut dah penuh gaknya.Pastu mulalah petang lapar balik.Tapi sehingga ke saat ini,aku masih kenyang..hehehe

14 comments:

  1. Sodap cendol tu.. Panas2 ni syok jugak pekena cendol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah lya..sebab tu cari cendol tengahari tu..

      Delete
  2. assalamualaikum eda...wah ! sedapnya engok rojak n cemdol tu...opssss mama puasa...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai mama..nanti cari untuk buka puasa eh

      Delete
  3. Salam singgah sini...sedapnya cendol...lama pula tak makan cendol ni..

    ReplyDelete
  4. Sedapnya kak kalau dapat minum cendol tengah-tengah panas macamni hehehe.

    ReplyDelete
  5. saya kalau dah isi perut, memang tak makan la jawabnya sampai petang, sayang beli makanan tapi tak habis..hehe
    JanjiKita

    ReplyDelete
  6. simple sangat..sampai meleleh air liur makcik..

    - Blog Hernee Nazir-

    ReplyDelete
  7. mereceikk hawauu org melakau cakap. aduhh sedapnya

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete