Sunday, April 23, 2017

# Menu of the day

Menu Of The Day | Udang Galah

Assalamualaikum
Hai korang😊😊😊selamat tengahari..selamat berhujung minggu.Apa aktiviti korang hari ni.aku kat kampung,semalam buat birthday anak dara sorang tu.Lepas tu lepak-lepak je kat kampung.Adik-adik pun ada balik.So seronok sikit kan bila berkumpul adik beradik.

Paling best bila kumpul adik beradik ni,selain dapat berbual bersama,adalah masak bersama-sama.Memandangkan adik dari pahang bawak udang galah dari sana,so menu kami semalam adalah udang galah.
Nilah menu kami,udang masak sambal,udang masak ciliapi.Tapi tak berapilah sebab nak bagi anak-anak makan.

Kalau dapat makan ramai-ramai  paling seronok.ini adalah menu throwback semalam tau..ok

15 comments:

  1. Sedap...buat makan bertambah bila berkumpul adik beradik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan SA,memang kalau berkumpul..lain macam seleranya.

      Delete
  2. Sedap ni kak! kalau berapi lagi bertambah sedap hehe.
    tapi yela kan budak2 tak elok sgt makan pedas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah syed,kalau ikutkan nak biar berapi,tapi nak buat macam mana,...kesian kat budak-budak

      Delete
  3. asaalamualaikum eda...wah !! sedapnya menu ...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. huii,..mau taknya..bukan selalu nak dapat udang galah..tak boleh buat menu harian

      Delete
  5. sedapnya sedapnyaaaaa. aduhh lapar pulaak.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh la datang rumah..tapi dah habis..hahaha

      Delete
  6. Replies
    1. tulah Mardiah..udang memang sedap...nyumm

      Delete



Follow Us @aida_yusof81