Sunday, April 16, 2017

# Monthly checkup # nur naura uni

Monthly checkup Naura

Assalamualaikum

Hai korang😊😊😊hari minggu yang busy..ececeh..busy sangat umi naura ni kan..ok..meang busy tau..haha

Actually hari ni ada monthly checkup naura untuk 21 bulan.and everything ok je.sihat,takde masalah.Berat pun ok.11.42kg..omaiii..patutlah umi rasa bebanan bola bawak dia..hahaha..mana taknya,kuat malan,kuat susu..hadoiii..patutlah orang kata mak ko ni makin slim nak oi..Tapi umi tak kisah,janji anak sihat.

Seawal pagi lagi anak beranak keluat.Pukul 8 pagi dah keluar.Sampai klinik orang dah mampat.Jadi terpaksalah parking jauh sikit.Nak suruh babah hantar,hari ni babah berkerja,so terpaksalah umi pergi sorang.

Ok,uni sangat dakit hati sebab,walaupun awal dah tercegat kat klinik,tapi tetap jugak panggil masuk bilik lambat.Bayangkanlah,daftar pukul 8.30pagi.Pukul 11 lebih baru settle semua..Dengan umi tak makan dari pagi.
Tapi anak beranak sempat berselfi ok..hehe
Nasib baik dia tak mengaruk.umi sentiasa brkalkan dia biskut bila pegi mana-mana.Jadi takdelah dia merengek.


4 comments:

  1. Lamanya nak kena tunggu..cam tu rasanya ada juga yang tertidur kat sana tu

    ReplyDelete
  2. lama jugak tunggu turn kan.paling xske tngu lama kt klinik ke hospital

    ReplyDelete
  3. fuhhh memang gitulah kan..menunggu berzaman..

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81