Saturday, April 08, 2017

Simpan Air secukupnya Hari ini

Assalamualaikum
Hai korang😊😊😊 selamat hari sabtu..selamat bercuti kepada korang yang bercuti hari ni.

Kalau nak ikutkan tajuk entry,memang kawasan aku air takkan dibuka dari jam 10 pagi nanti sehinggalah pada ahad esok pukul 9 pagi.

Kerja-kerja pembersihan tangki akan dijalankan di tempat aku ni.so,semalam tak sempat nak tadah air,tu yang pagi-pagi ni rushing tadah air.Air tangki ada.Cuma aku perlukan air untuk di dapur
Cukuplah air untuk satu bekas yang besar ni

Lagipun kami tiga beranak je.insyallah cukup.sat lagi pun nak keluar..so,xdelah masa sangat kat rumah..Gantung periuk hari ni sebab nak attend kenduri.so junpa lagi dalam next entry..

3 comments:

  1. Mandi tak tuuu kak edaaa hehehe

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  2. sis area mana.husben duk jb pn kemarin xada air

    ReplyDelete
  3. memang cukup tu kak,,air dalam tangki pon ada kan..
    JanjiKita

    ReplyDelete