Tuesday, May 09, 2017

Kedai Emas Yang Menjual Secara Online-Trusted Online Seller

Assalamualaikum

Hai korang☺☺Alahai korang,bestnya lah kalau cerita pasal emas ni.Lagilah pulak sekarang ni banyak sangat kedai emas online yang memberikan harga emas lelong..Lelong tau..Kalau dah lelong of courselah murah.


Perempuan memang suka dengar cerita pasal emas murah ni.Lagilah pulak sekarang ni dah viral tentang satu Kedai Emas yang menjual emas  secara Online iaitu Emas Lelong Maya.Kalau korang perasan,ada satu kedai emas viral facebook dan merupakan kedai emas  murah.Ramai yang mencari emas hanya melalui online sahaja.Kedai Emas murah ini adalah kedai emas yang boleh dipercayai.So korang jangan risau untuk berurusan dengan kedai Emas ini kerana kedai emas lelong ini  viral di facebook .

Yang semua tahu,membeli emas ini adalah satu kaedah simpan untuk masa depan tau.Tak rugi untuk membeli emas,kerana harga emas bukan semakin rendah,malah makin kelamaan ia makin melambung naik.Dan satu lagi yang patut korang tau EMAS dari KEDAI EMAS LELONG MAYA ini bukan emas pajak yang tidak ditebus atau tidak diambil oleh pemilik asal.Pemilik KEDAI EMAS LELONG MAYA menamakan nama ini dengan nama EMAS LELONG dengan harapan untuk memberi persepsi/tanggapan kepada org ramai bahawa dengan perkataan LELONG itu menunjukkan harga emas itu murah.


Sememangnya harga emas yang kedai emas lelong jual adalah sangat-sangat  murah berbanding harga pasaran emas semasa di luar sana.Harga emas semasa hari ini RM190/gm.Tetapi kedai emas lelong jual RM169.8/gm.Semua barang-barang kemas yang ada di kedai EMAS LELONG MAYA adalah EMAS BARU.Fresh dari 'oven' kilang.Paling menarik di kedai EMAS LELONG MAYA adalah,kesemua design emas di kedai ini adalah yang paling TERKINI dan jarang di temui di kedai emas biasa.

Ada beberapa kebaikkan menyimpan emas ni iaitu
  • Warna kuning keemasan yang sangat menarik dan tidak akan pudar selamanya
  • Emas tidak boleh dibinasakan
  • Tahan lasak
  • Mudah dibahagikan kepada unit yang kecil tanpa menjejaskan nilainya.
  • Ia sukar diperolehi


Membeli emas lelong ini pun sebenarnya satu langkah yang bijak untuk penyimpanan di masa hadapan.So,korang takkan rasa rugilah bila membeli walaupun dengan harga yang sedikit mahal.


Di sini juga aku nak bagitahu tempat kedai emas yang murah.Khususnya mereka yang berada di Kuala Terengganu.Dekat mana emas murah di Kuala Terengganu,nanti aku akan bagi alamat kedai emas lelong Maya.Di situ adalah kedai emas yang tekenal dengan Emas lelong.


So,kepada korang yang berminat untuk mendapatkan emas murah di Kuala Terengganu,korang kena baca entry ni sampai habis.Sebab nak cari emas murah di Kuala Terengganu ni cuma satu tempat je tau.

Disini pelbagai jenis corak terkini yang boleh korang pilih samada campuran emas putih ataupun tidak.Memang rambang biji mata bila nak memilih di kedai emas di Kuala Terengganu ni.


pelbagai jenis corak dan pilihan yang boleh didapati di kedai emas lelong murah di Terengganu


Kedai Emas lelong yang murah di Kuala Terengganu memang menjadi tumpuan kepada sesiapa sahaja yang ingin membeli emas.Kerana ia satu-satunya tempat emas lelong murah di Terengganu.Ramai pembeli yang berpuas hati membeli emas di kedai ini bukan sahaja dengan harga malah layanan yang diberikan sangat puas hati.


So kepada korang yang ingin mengetahu lebih lanjut dan bagaimana untuk ke tempat ini,di bawah ini aku sertakan details tentang Emas Lelong Maya ni.




Facebook page: KedaiEmasLELONGMaya
Alamat kedai emas lelong maya
No.105A, Jalan Hiliran, 
Chabang Tiga - LOKASI BERHADAPAN PEJABAT POS CHABANG TIGA
21000 Kuala Terengganu
Terengganu

Hotline 
012-910 9215

Website 

Waktu operasi kedai: 10pagi -6petang

6 comments:

  1. amboiii lip lap lip lap anak mami..

    http://herneenazir.com/2017/05/08/segmen-mencari-bloglist-by-kinah/

    ReplyDelete
  2. org cakap kalau nak beli emas murah boleh dtg kat kuala pilah.
    ehh, terpromote tmpat sendiri pulak.
    hehehee :P

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum eda...wah !! seronoknya dengar ada emas lelong ni...tapi nak pi beli jauhnya ke terengganu...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  4. Terengganu my place..yep kedai lelong maya ni ramai jugak org pergi beli emas ni

    ReplyDelete