Tuesday, June 13, 2017

# info # johor bahru

Uptown PG Night Bazaar bermula Julai 2017

Assalamualaikum
Hai korang☺☺ Uptown PG Night Bazaar  akan dibukan pada awal bulan Julai 2017 dari 6 petang sehinga ke 2 pagi.


Wah..tak lama je lagi kan.Dah dekat ni,nanti bolehlah usha-usha uptown PG ni.Selalu nampak di bandar je kan.Kalau nak cuci-cuci mata boleh je kan.Tapi kenalah tunggu bulan depan..hehehe

Mana-mana yang nak dapatkan pakaian,gajet,produk kecantikkan semua ada kat sini.Bukan itu sahaja,malah makanan,carbooth dan bermacam lagi.Selain itu juga,pentas hiburan,aktiviti busker ,live band ,karaoke dan pelbagai acara ada juga disini,


So,banyak aktiviti yang boleh korang dapati di sini..Jangan lupa tau...


5 comments:



Follow Us @aida_yusof81