Welcome June!

Thursday, June 01, 2017

Assalamualaikum

Hai korang☺☺Alhamdulillah..berjumpa dengan June pulak.Ramai yang menantikan bulan june ni kan.Sebab apa,sebab bulan june pada tahun ini jatuhnya bulan raya untuk umat islam sedunia.

Bukan itu sahaja,ramai yang menyambut hari jadi pada bulan ini.

Pada aku pulak,bulan jun takde yang istimewa melainkan tak sabar je nak beraya.Tengok jelah,pejam celik,pejam celik, dah masuk bulan june.Tu,korang kiralah berapa hari je lagi kita nak menyambut hari raya.

Moga raya kali ini semuanya baik-baik belaka.Bersederhana dalam setiap persiapan.Alhamdulillah,baju raya anak-anak dah pun aku settle sebelum ramadhan lagi.Tinggal nak lengkapkan apa yang patut je.

Tahun ni,aku beraya di Melaka,So,cuti pun terpaksalah panjang sikit kan.Kiranya aku beraya belah mentua lah.

Korang pulak beraya belah mana tahun ni? Ada yang sama dengan aku tak...hehe

You Might Also Like

4 Orang Komen

  1. kak eda... sama.. dilah pun beraya melaka jugak tahun ni.. umah mak dilahhhh.. yeahh

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eda...setiap tahun tunggu bln jun ni...tahun ni jatuh pd bulan raya bersama bulan besday mama....
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"