Tuesday, October 03, 2017

# lirik lagu

OST Titian Cinta - Sumpah Cintaku Asfan Shah

Assalamualaikum

Hai korang☺☺Sejak terjebak dengan cerita TITAN CINTA drama TV3 tu,terus minat dengan lagu dari Asfan Shah ni.

Korang yang rasa nak terjebak dengan cerita ni boleh rujuk entry TITIAN CINTA ni,Sampai sekarang aku tak boleh nak move on dengan cerita ni...hahaha...


Lepas tu pulak dengan lagu mendayu dari ASFAN SHAH ni...lagi lah tak boleh nak move on.

Korang dah dengar ke belum lagu ni

lirik lagu sumpah cintaku
sumber:google


Disaat Saling mengenali
Ku Tahu cinta mu memanggil
Dalam Perasaan yang tak kau dengari

Lambaian Mu di dalam mimpi
Bayangan Senyum bidadari
Indah Segenap rasa tak terbagi

Belah Lah jasad ku tirai kenangan ku
Pasti Akan kau jumpa api cinta menyala

Hingga Akhir nafas ini
Sayang Sampai akhir pasti
Cinta Ku tersimpul mati
Di Syurga tetap kau ku nanti
Sumpah Cintaku hanya padamu

Disaat Saling mengenali
Ku Tahu cinta mu memanggil
Dalam Perasaan yang tak kau dengari

Belah Lah jasad ku tirai kenangan ku
Pasti Akan kau jumpa api cinta menyala

Hingga Akhir nafas ini
Sayang Sampai akhir pasti
Cinta Tak bisa berganti
Sumpah Ku hanya kau disisi

Genggam Tanganmu yang suci
Sampai Rambutku memutih
Cinta Ku tersimpul mati
Di Syurga tetap kau ku nanti

Hingga Akhir nafas ini
Sayang Sampai akhir pasti
Cinta Tak bisa berganti
Sumpah Ku hanya kau disisi

Genggam Tanganmu yang suci
Sampai Rambutku memutih
Cinta Ku tersimpul mati
Di Syurga tetap kau ku nanti

Sumpah Cintaku hanya padamu
Sumpah Cintaku hanya padamu




tetiba nak feeling romantik...ececehhhh..syok jugakkan..Bukan selalu pun.Kalau dah terminat dengan cerita,mesti sekali dengan lagunya betul tak.


Thanks for Reading kisahsidairy.com
Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

3 comments:

  1. dilah dah addicted sgt tengok citer ni kak.. lagu dia pun sama.. hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. mygod. terjebak. Lin tak dan la nak tengok TV. memanjang kartun 😂

      Delete



Follow Us @aida_yusof81