Wednesday, November 15, 2017

# jdt blogger

Bloglist JDT Blogger Sudah bertukar?

Assalamualaikum
Hai korang☺☺ Entry tak gempak mana pun,tapi ini pun dah kira penambah baikkan dalam blog.Nak nampak blog tu tak serabut sangat kan.So takdelah orang menyampah tengok berselerak je isi dalam blog ni.


JDT Bloglist
Menghimpunkan blogger-blogger Johor .Mengenali Blogger-blogger Johor dengan lebih rapat lagi.Tapi tak bermakna kami ni tidak boleh untuk mengenali blogger-blogger luar.Just untuk mencari komuniti untuk kami sama-sama lepak dan senang untuk berbincang mengenai aktiviti yang kami lakukan.

Alhamdulillah..selama setahun ni,kami dah kenal ramai blogger Johor dan ahli kami lebih dari 20 orang..eh..termelalut pulak.



So,JDT Bloglist aku dah letak pada Menu tab di atas ni.Kalau korang rajin,jemputlah singgah mengenali kami-kami blogger dari Johor ni.



Thanks for Reading kisahsidairy.com
Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

5 comments:



Follow Us @aida_yusof81