Hi-Plus supplemen untuk tinggi: cara makan dan pengambilannya - Kisahsidairy.com

Kisahsidairy.com

Kisahsidairy.com | Parenting | Lifestyle | Beauty | Travel | Review

Hot

Post Top Ad

Saturday, December 23, 2017

Hi-Plus supplemen untuk tinggi: cara makan dan pengambilannya

Assalamualaikum
Hai korang☺☺Adakah korang dalam kategori Pendek..rendah atau katik..Mestilah korang nak tinggikan sebab banyak kemungkinan yang menggagalkan kita apabila kita tidak cukup ketinggian.Dan sebab kenapa kita perlu tinggi adalah disebabkan kita ingin lebih berkeyakinan.Ada sebab lain lagi ke kenapa kita nak tinggi.So..teruskan membaca ye.

MENGAPA PERLU TINGGI

Ada beberapa sebab kenapa kita perlu tinggi.Bukan sahaja untuk keyakinan diri malah ada beberapa faktor yang menyebabkan kita nak tinggi dan diantaranya
  • Peluang lulus temuduga
  • Menyertai pasukan berunifor
  • Peluang menjadi artis & Model
  • Membina keyakinan diri
  • Mencari pasangan ideal
  • Menjadi Pramugari



Tapi..bolehkah impian nak tinggi tu menjadi kenyataan?Why not kan.Walaupun usia sudah menjangkau ke angka 21 tahun,masih lagi tau boleh tinggi.Hah..ni yang aku nak cerita ni macam mana nak jadi tinggi.Kena baca baik-baik tau.


Sebelum aku nak cerita lebih lanjut tentang cara nak tinggi ni,korang kena hadamkan beberapa perkara yang perlu korang patuhi tau.. 3 Perkara yang perlu korang patuhi ni,korang kena buat kalau nak tinggi.Ikuti tips dan cara yang paling berkesan untuk menjadi tinggi.

  1. Tidur yang mencukupi
  2. Diet yang seimbang
  3. Senaman khusus yang konsisten
Dan 3 perkara ni memang WAJIB korang buat  untuk proses tambah ketinggian.

Cukupkah syarat kat atas ni? of courselah mencukupi,tapi kalau korang nak mempercepatkan lagi proses tambah ketinggian tu,saranan aku adalah korang amalkan Hi-PLUS

h-plus

APA ITU HI-PLUS


HI-PLUS adalah makanan tambahan di bawah kategori FOod-Drug Interphase ia bukan ubat.Hanya ubat sahaja yang memerlukan nomor pendaftaran KKM.Namun HI-PLUS telah melalui proses penapisan di bahagian KKM di mana KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan ia tidak memerlukan surat rasmi  mengatakan ia tidak memerlukan pendaftaran produk.HI-PLUS berfungsi dengan memberikan sejumlah Nutrien yang mencukupi yang diperlukan untuk menambah ketinggian semaksimum yang mungkin.Ini kerana kajian menunjukkan 70% daripada remaja seluruh duani kekurangan nutrien yang penting untuk pertumbuhan tulang mereka.

HI-PLUS UNTUK MEREKA YANG NAK TINGGI

HI-PLUS  tiada kesan sampingan dan sesuai untuk lelaki dan wanita.Ini penting ya yang korang perlu tahu,HI-PLUS ni telah mendapat kelulusan KKM.So,korang tak perlu risau ye..

BAGAIMANA HI-PLUS DIHASILKAN


HI-PLUS dihasilkan daripada tumbuhan smeulajadi yang diproses menjadi Tablet.Antara tumbuhan semulajadi yang terdapat di dalam HI-PLUS ialah ekstrak daripada
  • Soy Bean
  • Spirulina 
  • Alfalfa 
  • Green Apple 
  • Goji Berry
  • Olive Oil

Selain itu terdapat bahan-bahan aktif yang dilengkapkan di dalam tablet HI-PLUS

L-ARGININE
Menggalak dan merangsang tumbesaran tulang dan metabolisma anabolik di seluruh badan.

L-LYSINE
Membantu badan menyerap kalsium dan memainkan peranan penting dalam pembentukan kolagen,tulang dan tisu penghubung termasuk kulit,tendon dan rawan.

KALSIUM
Membekalkan tulang anda dengan sejumlah yang diperlukan untuk memaksimumkan pertumbuhan tulang dan ianya telah terbukti secara klinikal.

VITAMIN D
Merupakan vitamin penting yang membolehkan tubuh badan anda menyerap kalsium dengan lebih efektif

SIJIL PENGESAHAN HALAL HI-PLUS



TESTIMONI  HI-PLUS


HI-PLUS UNTUK MEREKA YANG NAK TINGGI

HI-PLUS UNTUK MEREKA YANG NAK TINGGI

HI-PLUS UNTUK MEREKA YANG NAK TINGGI

CARA PENGAMBILAN HI-PLUS

Ambil 1 biji  HI-PLUS bersama 1 biji HI-MAX pada waktu lagi dan petang

1 botol HI-PLUS mengandungi 60 tablet.

Mana nak dapatkan  HI-PLUS ni..

Website : http://www.hi-plus.my/





Thanks for Reading kisahsidairy.com
Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

2 comments:



Post Top Ad