Balm Bayi Tok Syed dapat Melegakan Batuk dan Selsema - Kisahsidairy.com - Parenting | Lifestyle | Beauty | Travel | Review

Kisahsidairy.com - Parenting | Lifestyle | Beauty | Travel | Review

Kisahsidairy.com | Parenting | Lifestyle | Beauty | Travel | Review

Hot

Post Top Ad

Friday, January 19, 2018

Balm Bayi Tok Syed dapat Melegakan Batuk dan Selsema

Assalamualaikum
Balm  Bayi Tok Syed Melegakan Batuk dan Selsema | Hai korang☺☺ Bila kita ada anak kecil ni kan,Batuk dan selsema tu akan menjadi sebahagian proses tumbesaran mereka.Tetapi bila dah kerap timbulnya batuk dan selsema ni,sangatlah merisaukan kita sebagai ibu bapa kan.Walaupun ada ubat yang diberikan kepada anak kita,tapi bagi nak melegakan ketika dia batuk,selalunya kita akan meletakkan minyak atau balm bagi  meredakan batuk pada si anak.


Yelah kan,ibu mana yang tahan kalau anak-anak batuk dan selsemanya menganggu bila waktu tidur.Bila dapat menyapu balm ke dada mereka,barulah nampak senang sikit nak tidur.
Kini terdapat pelbagai jenis Balm di pasaran yang menjadi pilihan ibu bapa untuk anak mereka.Tapi untuk mencari bahan-bahan yang halal dalam pembuatan minyak itu sendiri kekadang mengelirukan kita.Bercakap pasal Balm ni kan,khususnya untuk anak-anak kita,terdapat satu Balm yang berasaskan bahan semulajadi yang halal lagi Suci.Kalau korang nak tahu apa dia..Teruskan membaca
Balm Bayi Tok Syed ni adalah persediaan kecil yang perlu ada bagi setiap seisi rumah yang mana ianya dapat membantu melegakan batuk,selsema dan hidung tersumbat.Balm serbaguna yang diproses di kilang bertaraf GMP ini diadun dari bahan semulajadi dan bukan hanya dikhususkan  untuk bayi sahaja tau,ia juga selamat untuk digunakan oleh semua peringkat pengguna.So memang wajiblah minyak ni kena ada setiap rumah.
Balm Bayi Tok Syed ini telah melalui beberapa peringkat R&D.Bahan-bahan yang terkandung di dalam balm ini memberikan kesan yang terbaik kepada penggunanya.Ini kerana sebahagian besar  kandungan bahannya diperkaya dari bahan-bahan yang halal lagi suci merupakan warisan herba sepanjang zaman.Kenalah dengan Tagline Tok Syed "Warisan Herba Mengeratkan Ikatan Kekeluargaan Sejak Berzaman" Balm bayi Tok Syed adalah keluaran bumiputra iaitu Tok Syed Distribution Sdn Bhd


BAHAN YANG TERDAPAT DI DALAM BALM BAYI TOK SYED

1.BEESWAX
Beeswax atau Lilin Lebah mempunyai zat tersendiri untuk kulit.Ianya memiliki sifat anti bakteria,inflamasi dan antivirus yang dapat dimanfaatkan untuk membantu keradangan pada kulit.
 
2.MINYAK KELAPA DARA
Ramai yang mengetahui tentang  kelebihan Minyak Kelapa Dara.Ia juga diadun di dalam Balm Bayi Tok Syed yang berupaya melembabkan kulit tanpa sebarang kesan sampingan.
3.MINYAK BUNGA MATAHARI
Minyak bunga Matahari mengandungi Vitamin E dan Asid lemak Omega 6 yang tinggi dan ianya sangat efektif untuk urutan luar.Bijinya diekstrak seimbang dengan nutrien yang dibekalkan oleh minyak ini.
4.PATI MINYAK LAVENDER
Dijadikan sebagai fungsi utama untuk mengurangkan tekanan kerana bauan yang terdapat pada Pati minyak lavender mampu memberikan ketenangan .Ia adalah salah satu aromaterapi  yang bukan sahaja memberikan ketenangan malah kebaikkannya untuk demam dan selsema juga sangat berkesan.

Secara jujurnya aku suka sangat bauan dari Balm ni.Ada macam bau lemon dan Lavender.Letak dekat dada Naura pun dia tak merengek.Lagi satu Balm ni tak panas dan merengsakan budak.So,memang produk terbaik dari Tok Syed

CARA MENGGUNAKAN BALM BAYI TOK SYED 

Bagi aku mudah je menggunakan balm ni,Teknik menggunakan Balm ni pun rasanya semua ibu-ibu tahu di mana perlu letakkan balm untuk anak-anak ni kan.Kalau lupa korang kena ikut step dibawah ni
 
1.Sapukan balm dan urut perlahan-lahan pada tapak kaki
2.Urutan perlahan di belakang badan
3.Urutan di bahagian dada
4.Boleh juga disapu sedikit di bahagian T muka



TESTIMONI BALM BAYI TOK SYED

testimoni balm bayi tok syed
Bila saya menggunakan Balm bayi ini,selsema serta sakit kepala dan ketidakselesaan di bahagian dada  berkurang apabila saya sapu pada dada,bahagian T hidung dan kepala

testimoni balm bayi tok syed
Saya Menggunakan Balm Tok Syed dapat melegakan batuk,selsema dan hidung terseumbat untuk bayi dan anak saya kerana sangat wangi dan selesa.Sesuai dengan bayi dan anak saya

testimoni balm bayi tok syed

Ini adalah sebahagian dari Testimoni pengguna yang menggunakan Balm Bayi Tok Syed ni,Selain itu Testimoni video juga korang boleh lihat di Testimoni Video Balm Bayi Tok Syed .Menarik kan


So korang kena daptkan Balm Bayi Tok Syed ini kerana ianya sangat berkesan untuk melegakan batuk,selsema dan hidung tersumbat.Dan pastinya ia sangat sesuai digunakan untuk seisi keluarga. .Bagi memastikan pembelian korang itu asli atau tidak,sila layari laman web www.toksyed.com/ori , kemudian masukkan nombor siri yang terdapat pada hologram di atas kotak produk.Hubungi pihak Tok Syed  jika terdapat keraguan maklum balas pengesanan status keaslian produk.



Harga : RM80.00
Saiz : 45g

Tok Syed Distribution Sdn Bhd juga mengalu-alukan mereka yang ingin mencari pendapatan secara online atau Offline dengan menjadi pengedar Balm Bayi Tok Syed ni.Korang boleh Whatssap  HQ seperti no  yang tertera di bawah
Sebarang pembelian dan pertanyaan boleh layari website seperti di bawah
Website
http://www.toksyed.com/

Page Jualan
http://www.toksyed.com/product/balm-bayi

Pengedar
http://www.toksyed.com/stockist

Facebook
https://www.facebook.com/toksyedori
Instagram
https://www.instagram.com/toksyedori/

Youtube
https://www.youtube.com/channel/UCp_nMwkF4a8kOshiZV9-48A
Contact HQ
0168262990

Thanks for Reading kisahsidairy.com
Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

6 comments:

  1. tak pernah cuba lg.. thanks for sharing..

    ReplyDelete
  2. Wahh... bestnya ada bau Lemon dan Lavender. Suka dengan bau-bau aromaterapi macam ni. Bukan budak-budak je boleh pakai, mak budak pun boleh. :)

    ReplyDelete
  3. selalu baca pasal balm tok syed ni..makin glamer..tambah2 bahan dia pun dari sumber semulajadi..

    ReplyDelete



Post Top Ad