Ayah Ke Umrah - Kisahsidairy.com

Kisahsidairy.com

Kisahsidairy.com | Parenting | Lifestyle | Beauty | Travel | Review

Hot

Post Top Ad

Tuesday, February 06, 2018

Ayah Ke Umrah

Assalamualaikum
Hai korang☺☺..sakan betul kan puan blog bercuti,rasa dari hari khamis minggu lepas,sampailah terbitnya entry terbaru kat blog ni.


Actually hari khamis tu badan rasa tak sihat..so,ambil MC.Keesokkannya  pulak memang ambil cuti sebab ada buat kenduri di Kampung dan terus lajak sampai hari Ahad.Kenduri tu sempena ayah nak ke Umrah..Alhamdulillah...tercapai hajat dia nak kesana.Sedihnya dia pergi seorang je.mak tak dapat nak ikut,sebabnya ..emmm...biasalah...belum ada rezeki nak pergi berdua.So,mak lepaskan ayah pergi dulu.

So,kenduri diadakan selepas asar Jumaat tu.Walaupun hujan,alhamdulillah.masih ada lagi yang hadir,rezeki ayah kan..Kami pun tak masak ape sangat,cuma masak soto je.Tapi alhamdulillah,ada je yang sponsor Nasi lemak dan kuih muih..Jadi banyak pulak menu.Sorry..menu tak sempat nak snap..Busy benau
Adik,kakak ipar and me

Orang kuat dapur ni tau..hahaha..dua adik perempuan takde dalam ni.Yang sedihnya aku tak dapat nak hantar ayah ke KLIA.Dia fly 5hb..So yang hantar dia,mak dengan tiga orang adik je.


Takpelah..janji ada jugak adik beradik yang hantar ayah ke sana.Sekarang ni kira hari kedua ayah kat sana.Moga dia dilindungi dan diberikan kesihatan yang baik.
Sebelum ayah pergi,sempatlah berwefie..

Tak sabar nak tunggu ayah balik.nak dengar cerita dia..



Thanks for Reading kisahsidairy.com
Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

9 comments:

  1. semoga dipermudahkn sgla urusan & selamt pergi dan balik..amen

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..dapat melawat tempat suci...moga selamat pergi dan pulang..amin

    ReplyDelete
  3. semoga selamat pergi dan sampai..

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan urusan Umrah ayah ye...semoga dia sihat kat sana

    ReplyDelete
  5. moga smuanya dipermudah dan dirahmati Allah.. amin.. <3

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah rezeki sampai ke sana. Semoga segala urusan dipermudahkan.Aaminn

    ReplyDelete



Post Top Ad