Kumpul 6 Koleksi Sukan Ria Carrie Junior terbaharu - Kisahsidairy.com - Parenting | Lifestyle | Travel | Food | Review

Kisahsidairy.com - Parenting | Lifestyle | Travel | Food | Review

Kisahsidairy.com | Parenting | Lifestyle | Beauty | Travel | Review

Hot

Post Top Ad

Tuesday, March 13, 2018

Kumpul 6 Koleksi Sukan Ria Carrie Junior terbaharu

Assalamualaikum
Hai korang☺☺ Kanak-kanak memang suka bermain dengan air.Apatah lagi dengan adanya sabun.Boleh jadi riuh rendah jadinya bilik air tu.
Apa taknya,bermain dengan air merupakan aktiviti yang paling dinantikan kanak-kanak dan waktu mndi adalah merupakan masa yang paling sesuai untuk bermain bersama permainan mereka.Walaupun mainan seringkali dilihat sekadar permainan dan sesuatu yang menyeronokkan,namun ia sebenarnya lebih dari itu.Mainan sekurang-kurangnya dapat menyediakan peluang untuk simanja belajar dalam pelbagai aspek pembangunan diri.Ia menyediakan ruang untuk kanak-kanak mengukuhkan kemahiran fizikal mereka,menggilapa kemahiran sosial dan emosi,serta meningkatkan perkembangan bahasa dan pertuturan.
carrie junior sukan ria
Dan disebabkan oleh itu,CARRIE JUNIOR Sukan Ria direka untuk mencetuskan keriangan kepada kanak-kanak.CARRIE JUNIOR  telah mereka 6 figura mainal comel "SUKAN RIA" bagi membantu perkembangan imaginasi dan minda mereka.CARRIE JUNIOR bukan sahaja sentiasa menggalakkan keseronokaan semasa mandi,malah ia juga turut menekankan amalan nilai murnin di dalam interkasi semasa bermainan dengan permainan dengan cara yang kreatif dan imaginatif.

carrie junior sukan ria
setiap pembelian Carrie Junior SUKAN RIA terdapat 6 koleksi mainan setiap satu di dalam mandian ini


Terdapat 6 figura mainan comel yang terdiri daripada iaitu :-

CARRIE JUNIOR-Si gajah yang gemar bermain bola sepak
SPEEDY TOMMY - Si Kura-kura yang terpantas di atas trek larian
TUFFY TEDDY - Si Beruang yang paling kuat
DRIBBLY MINKY - Si Racoon yang mahir dalam sukan hoki
SMASHY MACKY - Si Monyet yang tangkas bermain pingpong dan juga trofi kejohanan sukan yang akan di bungkus setiap produk CARRIE JUNIOR  bersaiz 700ml



carrie junior sukan ria
Sama seperti pembungkusan CARRIE JUNIOR  sebelum ini,koleksi mainan baharu ini akan disembunyikan di dalam ruangan rahsia yang akan menempatkan figura mainan misteri dan menggalakkan anak-anak untuk meneroka,merangsang sifat ingin tahu dan memberikan mereka keseronokkan.Dengan koleksi mainan CARRIE JUNIOR Sukan Ria yang baharu,masa mandian si manja pasti akan menjadi satu pengembaraan yang menyeronokkan kerana daapt menggunakan imaginasi mereka.

Koleksi Figura CARRIE JUNIOR & Buddies boleh di dapati bersama mana-mana variasi CARRIE JUNIOR Baby Bath,Carrie Junior baby shampoo,Carrie Junior Baby hair & Body wasg serta Carrie Junior kids shampoo bersaiz 700ml


carrie junior sukan ria
Suka Naura dapat mainan ni.

image carrie junior

TENTANG CARRIE JUNIOR

CARRIE JUNIOR  merupakan rangkaian premium penjagaan diri si manja yang membantu merapatkan hubungan ibu bapa dengan si manja melalui waktu mandian yang menyeronokkan.Rekaan pembungkusan yang menarik dan berwarna warni membantu kanak-kanak mencetus imaginasi di dalam bilik mandi.

Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan  dengan Fruito-E ,kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyubur,melembap dan melindungi rambut serta kulit lembut si manja.Rangkaian CARRIE JUNIOR  memberikan anda pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan si manja sentiasa berasa segar dan bersih sepanjang hari.Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian.

Diiktiraf Halal ,rangkaian Carrie Junior termasuklah Baby bath,Baby Shampoo,Hair  & Body Wash,Baby Powder,Baby Lotion dan Baby Oil.Ia juga mempunyai bau buah-buahan yang digemari kanak-kanak








Thanks for Reading kisahsidairy.com
Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

22 comments:

  1. Dari dulu memang beli carrie junior untuk anak anak pakai...baunya wangi..anak anak pun suka mainan carrie junior nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..benda yang dia suka sangat dgn JR ni adalah mainan dlamnya

      Delete
  2. lom sempat nak beli edisi kalini sebab stok refill carrie junior banyak lagi kat rumah...hope sempat la nanti nak buat koleksi mainan untuk anak-anak

    ReplyDelete
  3. bukan anak2 je suka..mak pak pun suka carrie jr ni
    bau sedap haha..aritu anak2 berebut nak mainan kt blkg botol tu ha haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bau wangi je kan anak² ni...termasuk rambut diorang

      Delete
  4. memang fav dari dulu lagi carrie junior ni suka bedak dia bau wangi sangat


    btw jum join segmen airah : http://www.airahsyahirah.com/2018/03/segmen-cari-bloglist-sebulan-by-airah.html

    ReplyDelete
  5. Suka carrie junior sebab wangi & ada mainan ☺

    ReplyDelete
  6. Kak Sue mesti tak putus stok mandian Carrie Junior nie kat rumah sebab anak-anak memang pakai. Bedak Carrie Junior pun wangi sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..kita pun suka pakaikan bedak JR ni jugak

      Delete
  7. Fav anak ana CJ ni. Asal nak mandi mesti nak bau dulu sabun CR ni. Wangi satu bilik air dibuatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah...lagi kalau diorang dok main sabun...

      Delete
  8. Makin wangilah dak naura tu hari2 mandi guna sabun carie junior..gigitkan pipi dia sikit kak..geram..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..nanti umi gigitkan untuk auntie juju eh

      Delete
  9. bestnyaaa. beli CJ dapat mainan! anak buah azah pakai CJ ni. wangiiiiii

    ReplyDelete
  10. Jom kita kumpul jom...best nanti boleh main ramai-ramai

    ReplyDelete
  11. budak-budak ni pon suruh ibu kumpul tapi tiap kali beli sabun tu tiap kali tu mainan pun lesap.dah la sebulan sekali je beli sabun.

    ReplyDelete
  12. Suka mandian carrie ini.. Wangi semerbak..

    ReplyDelete
  13. mak mak memang suka beli carrie junior. murah wnagi dan elokkk lah budak pakai tak pedih mata

    ReplyDelete
  14. Produk Carrie Junior ni bukan sahaja kanak-kanak yang suka. Orang Dewasa pun suka nak beli. hehhe Produk jenama terbaik untuk kanak-kanak.


    www.liahasty.com

    ReplyDelete



Post Top Ad