Jom makan durian di Kilang Bateri Johor - Kisahsidairy.com -Malaysian Parenting & Lifestyle Blogger

Kisahsidairy.com -Malaysian Parenting & Lifestyle Blogger

Kisahsidairy.com | Parenting | Lifestyle | Beauty | Travel | Review

Hot

Post Top Ad

Saturday, July 28, 2018

Jom makan durian di Kilang Bateri Johor

Assalamualaikum
Jom makan durian di Kilang Bateri Johor| Sebut je pasal durian, mesti ramai yang suka kan. Kalau dulu,kira ni throwback zaman kecil² dululah kan. Sebelah rumah atok kami, ada satu pokok durian. Besau oii.. Tapi kalau berbuah, confirm lebat. So, takde istilah nak beli durian. Bila² masa je boleh makan. Pantang bunyi durian jatuh, berlari kitorang ni mencari. 


Sekarang ni, pokok dah tua, dah pun ditebang. So, bila balik kampung tak semeriah dululah makan durian. Serious, harga durian sekarang ni melampau² harganya. kalau beli rm50 tu, banyak manalah kan dapat. Itu baru durian kampung. Belum lagi durian D24 atau musang king. Memang kalau teringin sangat je beli. 

Tapi hari tu, ada kawan ni forwardkan info pasal JOM MAKAN DURIAN sampai kenyang di Warehouse @ Kilang Bateru, Johor. kalau dah makan sampai kenyang, haruslah puas hati kan.



JOM MAKAN DURIAN sampai kenyang
27-29 Julai 2018
10 pagi hingga 12 malam

So korang, jangan lepaskan peluang makan durian banyak² ye.. 


Thanks for Reading kisahsidairy.com
Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

15 comments:

  1. wahhh duriannn. kita dah banyak makan duriannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh makan banyak dah sekarang..sakit kepala

      Delete
  2. Best makan durian. Haritu tibai sebijik sorang-sorang akhirnya demam kahkah.. Orang Johor kena serbu ni

    ReplyDelete
  3. Alahai bestnya, kat tempat saya belum ada lagi durian. Telan air liur jela tengok orang lain post gambar makan durian hehe

    ReplyDelete
  4. fuhhhhh....kite tenung dari jauh jelahhh...hahahahhaa..tekak dah tertunai dah dpt durian kampung.hehehhee..

    ReplyDelete
  5. uii sedapnyaaa ...mujur jauh hehe

    ReplyDelete
  6. Ingatkan ko pergi gak Eda hehehe
    Akau klu ada geng jadi aje hahahaha

    ReplyDelete



Post Top Ad