Tarikh Hari Raya Haji 2018 1439H - Kisahsidairy.com -Malaysian Parenting & Lifestyle Blogger

Kisahsidairy.com -Malaysian Parenting & Lifestyle Blogger

Kisahsidairy.com | Parenting | Lifestyle | Beauty | Travel | Review

Hot

Post Top Ad

Saturday, August 11, 2018

Tarikh Hari Raya Haji 2018 1439H

Assalamualaikum
Tarikh Hari Raya Haji 2018 1439H| Dah pun dekat kan dengan hari raya haji. Tak sangka pulak pengumuman tarikh raya haji  2018 keluar hari ni. 

Debor dia macam nak raya puasa pulak. Hahaha.. Tapi tulah kan, kena pulak hari rabu. So terpaksalah ambil cuti lama sikit nanti


Tarikh Raya Haji 2018 1439H
Rabu
22 Ogos 2018


Selamat menyambut hari raya Haji
Moga mereka yang mengerjakan haji tahun ini, diberikan haji yang mabrur, diberikan kesihatan yang baik dan pulang dengan selamat. insyallah.. Amin


Thanks for Reading kisahsidairy.com
Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

7 comments:

  1. pejam celik daaa Raya Haji.. semoga ibadah qorban kita diterima olehNya =D

    ReplyDelete
  2. Yeahhhhhh nak raya!!! Boleh masak rendang dan ungkep!!

    ReplyDelete
  3. sekejap je dah nak raya haji kan,, nanti share2 lah story raya haji mcm mana , ehehe :D

    ReplyDelete
  4. Brp hari je lagi dah boleh makan hidangan raya..tak sabarnya!

    ReplyDelete



Post Top Ad