2


Bila sakit nie,Mase nie la kita terlalu dekat dengan Allah,Selalu menyebut kalimah2 Allah lebih dari biasa.
Masa tu nak solat pun xboleh..Hanya dpat berdoa moga kaki nie pulih seperti biasa..

Masa tu ramai juga yang melawat dan memberi sokongan moral pada aku supaya tabah menghadapi dugaan Allah nie..Aku redha Ya Allah..Walaupun hati sedih bila teringatkan raya xlama lagi..Aku kuatkan semangat jugak la..

X ingat bila tarikh appointment pertama dgn doc..malas da nak tgok kad tu..
Nak ringkas kan cerita, doc kate tulang aku mase tu senget,dan tidak dalam keadaan yang betul,maknenyer simen kene bukak dan doc akan tarik balik tulang tu ,untuk betulkan kedudukan tulang tu.
Rasa takut tu Allah je la yang takut..Mana taknye,tulang patah kene tarik balik..aduhh!!!
Sempat aku mintak dengan Doc tu supaya bagi aku tido..Xsanggup nak tanggung..
Mase wasuk tpt apa ntah namenye tu,Aku da rase menggigil...Nasib baik la pembantu doc tu semua ramah..xka rase takut...


Selepas sedar,punyalah sakit kaki aku nie,nasib baik ade ibu aku kat situ..Aku menangis memang xboleh nak berhenti..Rase sedih dan sakit tu bercampur2.Sakit kaki aku tu,sampai la aku terpaksa naik ambulans untuk balik kerumah..Dalam ambulans ibu aku temankan..Xberhenti2 aku menangis ..Sakitnya hanya aku yang tau..
Smapai la kat rumah,masa diorang nak angkat aku ke katil tu,memang sakit sangat..Satu malam aku x boleh tido..bayangkan aku terpaksa pakai pampers ..Hehe..ingat baby je boleh pampers?..aku pun boleh..hahaha

Alhamdulillah...Sehari ke sehari bertambah baik dan kurang la kesakitan tu..,walaupun belum lagi tulang tu bercantum..

kite sambung la nanti lagi ye...da xboleh duduk lame sangat...


bye

Post a Comment

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top