Kerana Makan Mata Binasa

Wednesday, September 25, 2013

Assalamualaikum

ihsan google

kerana ini





aku




ihsan google




jadi 



aku 


macam

perlukan nie


ihsan google jugak

You Might Also Like

25 Orang Komen

  1. hahaha ade2 je kak aida ni (^_^). Memang gitulah kekdahnya pun tiap kali makan nasi lemak. Layankan aje la kak (^_^)

    ReplyDelete
  2. hahaaa :D
    memang makan nasi lemak rse mengantuk punn..
    dapat nescafe/kopi memnag sugar bugar mata jawabnya :D

    ReplyDelete
  3. HEHEHEHE ngantuk lepas pekena nasi lemak.. memang perlukan kopi utk segar balik.. :)

    ReplyDelete
  4. haha, dah mengantok mmg cari kopi takpun menyanyi kasi kuat, hilang ngantok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukak lagu dah ckup kuat..nyanyi kuat2 tak boleh la...

      Delete
  5. Bukan setakat mengantuk...lemak2 dibadan pun bertambah...huhu
    Jom exercise!! Lompat katak keliling office...hehe

    ReplyDelete
  6. Sy klu pekena kopi pun kekadang ttp mengantuk juga.. :D

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum kak ida, haii nasi lemak. memang buat orang mengantuk :)

    ReplyDelete
  8. sama kita nasi lemak juga tadi^^

    ReplyDelete
  9. terbaiklah kak.. makan nasi lemak mesti nagntuk punya.. tapi aiza kalau minum kopi lagi bertambah mengantuk, pelik betul aiza ni..

    ReplyDelete
  10. memang kalo makan nasi lemak ngantuk yang amat....kalo saya ngantuk kena jalan-jalan lepas tu basuh muka tak leh minum kopi satgi pening...

    ReplyDelete
  11. Klo mkn nasi lemak, memang tak sah klo tak mengantuk.

    ReplyDelete
  12. nasi lemak.. sedap dimakan waktu pagi...

    ReplyDelete
  13. mkn lagi nasi berlemak..mula la naik lemak..haha

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"