25
Assalamualaikum


Teringat sekitar tahun 2007(kalau tak silap)Banjir teruk yang berlaku di Kota Tinggi johor yang menenggelamkan seluruh bandar kota tinggi..Tragedi yang sungguh menyayat hati bagi warga kota tinggi pada saat itu..

Harapan aku kali ini,banjir tidaklah seteruk tahun yang 2007.Kawan aku ada postkan gambar keadaan banjir di kota Tinggi semalam.cuma tak sempat nak up entry je.




harap hari nie keadaan akan kembali seperti biasa..Sebab hari nie aku nak balik kota Tinggi..Insyallah..aku nak tinjau keadaan di bandar kota.





Post a Comment

  1. semoga perjalanan akak dipermudahkan, ika doakan keadaan beransur pulih...semoga banjir tidak teruk...

    ReplyDelete
  2. Kota Tinggi pun dah naik air.....kat Melaka belah Sg. Rambai dah naik air kat Parit Penghulu...hope semuanya ok....

    ReplyDelete
  3. Mudah2an dipermudahkan sepanjang perjalanan..ehem ehem...awak menang kimono kardigan tu tau..he he... nanti email nama, alamat dan no hp ye :)

    ReplyDelete
  4. Semoga semuanya ok dan baik2 saja. mendoakan musibah banjir tidak bertambah buruk..

    ReplyDelete
  5. Banjir termenung yang berlaku tu tahun 2006 hujung tahun sampai lah awal tahun 2007 hehe

    ReplyDelete
  6. ishh..dasyatnyer..mudah2an smua slamt..

    ReplyDelete
  7. mudahan semuanya dlm keadaan selamat & terkawal

    ReplyDelete
  8. Semoga dipermudahkan Aida.. & hati2 ye..

    ReplyDelete
  9. Dah tinjau tak kak? Harap semuanya okay! xo

    ReplyDelete
  10. semoga keadaan kembali pulih. Maaf ye kak, sehari dua ni keni tlambat BW sebab serabut sikit ngan masalah.

    ReplyDelete
  11. Semoga semua mangsa banjir ini tabah menhadapinya. Bagi yang ingin menderma boleh salurkan sumbangan anda ke yayasan salam Malaysia untuk mangsa banjir di Pahang. setakat ini yang saya tahu.

    ReplyDelete
  12. Salam hujung minggu Aida..semoga semuanya selamat...

    ReplyDelete
  13. siang tadi panas,sekarang hujan lagi.nasib baik tak lebat sis..

    ReplyDelete
  14. Assalammualaikum...kisahsidairy,

    rupanyer orang kota tinggi yer.. hehehe..

    mselim3

    pls: selalu balik kota tinggi..

    ReplyDelete
  15. Kalau tak salah banjir yang 2007 tu, saya dan penuntut UPM ada pergi buat gotong royong di beberapa tempat di sana.

    ReplyDelete
  16. Nampak macam makin surut. Berdoa semoga dijauhkan dari perkara tidak diingini.

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  17. masih belum surut lagi ye kat sana..mudah² air cepat surut..now dah tak hujan da

    ReplyDelete
  18. Moga keadaan di tmpt yg bnjir ni dapat pulih dgn cepat..in shaa Allah

    ReplyDelete
  19. eringat peristiwa tolong mngsa banjir di Kota Tinggi masa bljr di Johor dulu.. mmg teruk masa tu K>tinggi dilnda bnjir...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top