23

Assalamualaikum

Bila duduk dirumah ni, ada saja menu yang difikirkan..Lebih dari jagung yang tak habis di makan semalam, boleh juga di buat bubur..

Idea dari adik ipar.Bila duduk kat kampung ni, macam macam boleh buat...selalunya adik ipar aku nie yang rajin nak memasak..aku....tengok jer...hihi..

Post a Comment

  1. Assalamualaikum kak ida. sedapnya. sheila suka bubur jagung ni.. nak buat malas. hehe. suka beli kat pasar malam >_______<

    ReplyDelete
  2. kalau saya akak ipar yg rajin.. sy tgk tolong potong2 je.. hahaha..

    jemput singgah ke blog :)

    http://arinacamaro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nyum2....tumpang makan kak ida...hihi

    ReplyDelete
  4. sedapnye kak..telan air liur yumida dibuatnya
    mmg nampak menyelerakan
    Custom Made Sticker Kereta menyerlahkan kreativiti anda!!

    ReplyDelete
  5. Sedapnya, Muz suka makanan yg ada sagu ;)

    ReplyDelete
  6. sedapnya bubur jagung ni..pernah makan benda ni

    ReplyDelete
  7. suka makanan berasaskan jagung..

    ReplyDelete
  8. suka makanan berasaskan jagung..

    ReplyDelete
  9. sedapnya,,kita suka bubur jagung....macam kena cari esok ni..he..he

    ReplyDelete
  10. aaaaaaaaaaaaa sedapnyaaaaaaa nak gakkkkkkk <333

    ReplyDelete
  11. sedapnya T_T
    <333
    sampai hati hmm

    ReplyDelete
  12. http://dino-amour.blogspot.com/2014/01/february-bloglist.html

    ReplyDelete
  13. mengancam perut nih..ekekeke

    http://yusmanorain.blogspot.com/2014/01/majlis-perasmian-brosur-pelancongan.html

    ReplyDelete
  14. Mmp tgk tnpa perasaan.. Sbb dlm pntang..

    ReplyDelete
  15. dah lama tak makan bubur jagung..nmpk sdp la

    ReplyDelete
  16. alamak..terliur la pulak pepagi ni..

    ReplyDelete
  17. dah lama tak mkn bubur jagung.. mn nak dpt nie.. nak buat tak reti.. huhu

    ReplyDelete
  18. sedapnye..manis² gitu buat minum petang ke kan.

    ReplyDelete
  19. wahhhh nampak sedap...ika pun suka bubur jagung :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top