Bubur Jagung Untuk Minum Petang

Thursday, January 23, 2014

Assalamualaikum

Bila duduk dirumah ni, ada saja menu yang difikirkan..Lebih dari jagung yang tak habis di makan semalam, boleh juga di buat bubur..

Idea dari adik ipar.Bila duduk kat kampung ni, macam macam boleh buat...selalunya adik ipar aku nie yang rajin nak memasak..aku....tengok jer...hihi..

You Might Also Like

23 Orang Komen

  1. Assalamualaikum kak ida. sedapnya. sheila suka bubur jagung ni.. nak buat malas. hehe. suka beli kat pasar malam >_______<

    ReplyDelete
  2. kalau saya akak ipar yg rajin.. sy tgk tolong potong2 je.. hahaha..

    jemput singgah ke blog :)

    http://arinacamaro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nyum2....tumpang makan kak ida...hihi

    ReplyDelete
  4. sedapnye kak..telan air liur yumida dibuatnya
    mmg nampak menyelerakan
    Custom Made Sticker Kereta menyerlahkan kreativiti anda!!

    ReplyDelete
  5. Sedapnya, Muz suka makanan yg ada sagu ;)

    ReplyDelete
  6. sedapnya bubur jagung ni..pernah makan benda ni

    ReplyDelete
  7. sedapnya,,kita suka bubur jagung....macam kena cari esok ni..he..he

    ReplyDelete
  8. aaaaaaaaaaaaa sedapnyaaaaaaa nak gakkkkkkk <333

    ReplyDelete
  9. sedapnya T_T
    <333
    sampai hati hmm

    ReplyDelete
  10. http://dino-amour.blogspot.com/2014/01/february-bloglist.html

    ReplyDelete
  11. mengancam perut nih..ekekeke

    http://yusmanorain.blogspot.com/2014/01/majlis-perasmian-brosur-pelancongan.html

    ReplyDelete
  12. Mmp tgk tnpa perasaan.. Sbb dlm pntang..

    ReplyDelete
  13. dah lama tak makan bubur jagung..nmpk sdp la

    ReplyDelete
  14. alamak..terliur la pulak pepagi ni..

    ReplyDelete
  15. dah lama tak mkn bubur jagung.. mn nak dpt nie.. nak buat tak reti.. huhu

    ReplyDelete
  16. sedapnye..manis² gitu buat minum petang ke kan.

    ReplyDelete
  17. wahhhh nampak sedap...ika pun suka bubur jagung :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai