7
Assalamualaikum

Wanita dan kecantikkan memang tak boleh nak dipisah kan la kenn!!..harus mencuba sesuatu yang baru untuk nampak cantik.
fairy blossom

Fairy Blossom diformulakan untuk meningkatkan kewanitaan anda,Fairy Blossom adalah padat dengan tenaga untuk memulihara hormon wanita secara semulajadi yang seakan sama dan menggalakkan ketegangan serta pembentukkan payu dara...Korang patut cuba!!
fairy blossom

10 Manfaat kelebihan Fairy Blossom nie
  1. Payudara Montel dan berisi
  2. Menegang dan menaikkan payudara yang kendur
  3. Mengentalkan pinggul.
  4. Memulihkan pelinciran vagina dan menambah kepuasan seks.
  5. Melegakan  ketegangan sebelum haid dan masalah haid
  6. Menambah kecergasan dan tenaga
  7. Mengurangkan dan melengahkan gejala putus haid(monopaus)
  8. Membaiki kualiti tidur dan mencegah kepala angin.
  9. Membaiki kesihatan tulang dan sendi
  10. menyuburkan badan dengan khasiat vitamin,zat galian,asid amino dan antioksidan
Kuasa 2 bahan semulajadi yang terdapat dalam Fairy Blossom adalah Lingoberry dan Mulberry.

Lingonberry kaya dengan sumber serat,gula ,Vitamin A,Vitamin C dan magnesium.Ia juga mengandungi kandungan besar Flavonoids dan lignans yang dipercayai adalah anti kanser.

Mulberry pula memainkan peranan penting dalam perubatan tradisional Cina dan Jepun.Kajian menunjukkan bahawa mulberry adalah sumber terbaik untuk anthocyani yang menggalakkan aktiviti antioksidan.Bahan-bahan ini mempunyai kesan yang menentang radikal bebas dan bahan buangan yang berlaku semasa menukar makanan kepada tenaga dan juga memberi reaksi kepada toksin alam sekitar seperti pencemaran udara.

Cara untuk meminumnya,amalkan pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur.
Just tebukkan straw yang disediakan dan sedia untuk diminum..
Senang je kan

fairy blossom
Botol yang comel sahaja

Botol yang dah sedia untuk diminum

Antara Testimonial mereka yan sudah pun mencuba Fairy Blossom nie

 

Untuk korang yang ingin mendapatkan produk nie..Just klik Kat Hishop nie.

Harga untuk sekotak Rm89.00 (10 x 22ml)


Untuk keterangan Lanjut korang boleh la lawati laman web seperti dibawah nie ye

‘Like’ us on Facebook: https://www.facebook.com/hishopmy 
Follow us on Twitter: http://www.twitter.com/hishop.my
Subscribe to HiShop for exclusive updates: http://www.hishop.my/subscribe

Post a Comment

  1. nice sharing
    done follow your blog
    come visit n follow my blog too at:
    http://cikhafizahnurani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ada produk baru macam menarik

    ReplyDelete
  3. maacm menarik jugak fairy blossom ni

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top