20

                                                                                         Assalamualaikum

Alhamdulillah, tengahari tadi, dah dapat parcel yang ditunggu tunggu.Nak cerita jugak dengan korang barang apa yang aku terima..

Cuma, aku ingat esok je kot aku bagitau, apa isi dalamnya..Tak sempat nak bercerita..kepenatan beraya dari petang tadi...barulah dapat berehat..sebab tu postponed nak cerita pasal parcel ni.


Nak sambung tengok cerita yess bos raya ni, sesambil merehatkan badan..esok nak bawak awfiyah pi check up


Post a Comment

  1. Besar parcel tuh..mesti menarik isi dalamnya..

    ReplyDelete
  2. besar tuuu..... tak sabar nak tahu apa ada kat dalam !

    ReplyDelete
  3. selamat malam..singgah jalan2 sini :)

    ReplyDelete
  4. Wahh suspen ni kena tunggu hehee... Tahniah!!.. :)

    ReplyDelete
  5. wah.. apakah dalam itu jeng jeng jeng!

    ReplyDelete
  6. apalah yg de dlm parcel tuh ye

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan salam singgah d hujung minggu Sis..Wahh.. besarnyer bungkusan tu..agaknyer apa lah ada kat dlm tu yer..tak sabar nak tau ni Sis..

    ReplyDelete
  8. misteri sunggu isi parcel tu.. hehe

    ReplyDelete
  9. singgah sini..tak sabar nak taw apa yg ada dlam parcel tu..

    ReplyDelete
  10. wah! fragile
    quran ke?
    ke set pingan mgkuk?
    haha... tak sabar plak nk tahu :)

    ReplyDelete
  11. apa ya..tunggu esok jelah tgk..hihihi

    ReplyDelete
  12. besarrrr nyaaaaa parcel tuuuuuu.....

    ReplyDelete
  13. wah, besarnya parcel ! siap fragile lagi. agaknya apa la kat dalam bungkusan tu. tak sabar nak tahu. hehe :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top