15
Assalamualaikum
Alhamdulillah..Hari ni genaplah anakanda Nur Naura Auni sebulan.Rasa sekejap je kan..Tadi Naura ke klinik untuk mendapatkan rawatan bulan pertamanya.Alhamdulillah..berat bertambah.Masa lahir hanya 3.6 kg sahaja....sahaja?????? krik..krik..
Tadi timbang dah naik ke 4kg...tu baru sebulan.Masa kakak dia Nur awfiyah belym sampai ke tahap tu.
Seperti kakak,adik pun akan dapat catatan di blog umi setiap bulan..Disinilah umi abadikan cerita anak anak umi semasa kecil.Mana tahukan,bila da besar salah seorang akan menyambung legasi kisahsidairydotcom ni...insyallah.
Lama betul umi tinggalkan blog ni.Domain nak expired pun belum sempat nk renew.Apatah lagi nak blogwalking kan..Insyallah..nanti ada masa akan buat aktiviti berblogging seperti biasa


Post a Comment

  1. alhamdulillah.. happy first monthsary naura..:)

    ReplyDelete
  2. Semangat.. Happy first monthsary naura..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dah semakin semangat nampaknya baby tu

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..dah besar dia ye..
    itu juga tandanya akan naik kerja tak lama lagi..

    ReplyDelete
  5. cepat masa berlalu kan dah sebulan.. happy 1stmonthsary Naura

    ReplyDelete
  6. 3.6kg sahaja kan hikhik...semoga terus membesar dengan sihat

    ReplyDelete
  7. salams siti, comelnya ...kejapnya dah sebulan:)

    ReplyDelete
  8. wah da sebulan si comel.
    selamat berpantang ekk...
    lepas abis pantang nanti boleh la kembali aktif blogging :) and bw :)

    ReplyDelete
  9. atotototot baby =) membesar dengan sihat ya

    ReplyDelete
  10. comelnya..semangat tu 4kg....hehehe

    ReplyDelete
  11. naura :)
    moga membesar dgn sihat...

    ReplyDelete
  12. kak ida.. ya Allah lama nya xsinggah kak Ida dh beranak pun .. :)

    ReplyDelete
  13. Alo comei..bambam...3.6kg tu besar lah kak

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top