Tuesday, May 02, 2017

# parenting # parenting blogger

Bawa Naura ke klinik

Assalamualaikum
Hai korang😊😊Sambung bercuti hari ni.Actually cuti hari ni bukan saja-saja,tapi terpaksa.Tapi bukanlah terpaksa sangat bila cuti untuk jaga anak.

Naura demam since Jumaat lagi.Walaupun demam jumaat tu tak terlalu tinggi,tapi umi tetap bagi dia ubat.Risau takut melarat.Lagi pulak hari tu kami dua beranak terpaksa tidur rumah nenek,kerana rumah kami dalam proses mengecat.Taknak menganggu orang mengecat,kami tidur rumah nenek.Malam kedua tidur rumah nenek,pukul 3 pagi babah  rasa badan Naura demam.Umi bangun jelumkan badan dan kepala Naura dengan air.Bagi makan ubat.Nasib baik ada spare ubat.

Esoknya ingatkan dah baik,,rupanya demam Naura on/off.So,better pi klinik sebelum lagi melarat.
Tapi dekat klinik bukan main lagi suara dia dok bermain..Hailah anak..
Tapi alhamdulillah.Sampai ke petang ni,demam dia dah kebah.Jadi umi tak risau nak kerja esok.

Dah lama juga dia tak demam,nasib baiklah takde pakej batuk dan selsema.Kalau tak berminggu jugak nak baik.

5 comments:

  1. nak bermanja lebih sikit dengan ummi dia,.tu yang demam
    JanjiKita

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eda...anak2 ni kalau demam mmg mak n ayah x senang duduk dibuatnya...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81