Bawa Naura ke klinik

Tuesday, May 02, 2017

Assalamualaikum
Hai korang😊😊Sambung bercuti hari ni.Actually cuti hari ni bukan saja-saja,tapi terpaksa.Tapi bukanlah terpaksa sangat bila cuti untuk jaga anak.

Naura demam since Jumaat lagi.Walaupun demam jumaat tu tak terlalu tinggi,tapi umi tetap bagi dia ubat.Risau takut melarat.Lagi pulak hari tu kami dua beranak terpaksa tidur rumah nenek,kerana rumah kami dalam proses mengecat.Taknak menganggu orang mengecat,kami tidur rumah nenek.Malam kedua tidur rumah nenek,pukul 3 pagi babah  rasa badan Naura demam.Umi bangun jelumkan badan dan kepala Naura dengan air.Bagi makan ubat.Nasib baik ada spare ubat.

Esoknya ingatkan dah baik,,rupanya demam Naura on/off.So,better pi klinik sebelum lagi melarat.
Tapi dekat klinik bukan main lagi suara dia dok bermain..Hailah anak..
Tapi alhamdulillah.Sampai ke petang ni,demam dia dah kebah.Jadi umi tak risau nak kerja esok.

Dah lama juga dia tak demam,nasib baiklah takde pakej batuk dan selsema.Kalau tak berminggu jugak nak baik.

You Might Also Like

5 Orang Komen

  1. nak bermanja lebih sikit dengan ummi dia,.tu yang demam
    JanjiKita

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eda...anak2 ni kalau demam mmg mak n ayah x senang duduk dibuatnya...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"