17

Assalamualaikum


Sumber:google


Alhamdulillah...Hari ni Genap Nur awfiyah 4 bulan..Sekejap je rasanya dah 4 bulan kami bersama..Bulan lepas takde pun entry birthday Nur awfiyah 3 bulan..Insyallah..akan mengabadikan Birthdaynya setiap bulan sehingga ke umur setahun..Tapi dah terlepas bulan lepas akibat kesibukkan yang teramat sangat.

Kedatangan Nur awfiyah dalam hidup kami sangat-sangat jauh bezanya.Setiap masa cerita kami berkenaan dengan Nur awfiyah.,Segala penat lelah bekerja akhirnya hilang bila terlihatkan wajah bambam ummi ni.

Keletahnya yang sentiasa berubah dari hari ke sehari sangat mengembirakan kami.Alhamdulillah..


Nur awfiyah dari dia kecil sehinggalah dia berusia 4 bulan



http://www.kisahsidairy.com/2014/05/nur-awfiyah-genap-sebulan-hari-ini.html

http://www.kisahsidairy.com/2014/06/genap-2-bulan-nur-awfiyah-semalam.html

Post a Comment

  1. moga jadi anak yg solehah dunia dan akhirat buat umi dan abah ya

    ReplyDelete
  2. Happy birthday Awfiyah..
    Moga membesar menjadi anak yang solehah ye :D

    ReplyDelete
  3. happy bday sayang..
    semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik dan solehah...
    muahh kat pipi dia

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir...wah comel huhu

    ReplyDelete
  5. Blogwalked!

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum kak ida. alhamdullilah. selamat hari lahir baby awfiyah. semoga membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah ya.. ada masa boleh jumpa Adam, berkawan. hehehhee

    ReplyDelete
  7. Selamat ulang tahun yg ke 4 bulan baby..
    suka gmbr awfiyah yg rambut pacak tu.. comellll 😚

    ReplyDelete
  8. alo..lo...lo..comel nya dia.. moga membesar dgn sihat cyg.. :)

    ReplyDelete
  9. happy 4th monthsary sayang aunty.... semoga sentiasa sihat yer sayang... ummi sayang awfiyah sangat tau... jangan naughty2... he he he...

    ReplyDelete
  10. Selamat ulang tahun yang ke 4 bulan Nur Awfiyah..

    ReplyDelete
  11. anak kita sebaya je kan..cuma anak kita awal sikit ..hehe

    ReplyDelete
  12. semoga menjadi anak yang berguna dunia akhirat syg... kiss pipi gebu awfiyah sikit.. mwahs !

    ReplyDelete
  13. Semoga jadi ank yg cemerlang dunia akhirat..

    ReplyDelete
  14. sekejab je... lepas ni dah boleh jalan pulak...

    ReplyDelete
  15. Selamat hari lahir.. semoga ceria & sihat2 selalu... :) :)

    ReplyDelete
  16. semoga fiyah membesar dengan sihat hendaknya

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top