9
Assalamualaikum

Hampir terlupa ummi akan kesibukkan hari ni.Rupanya hari ni genap anak ummi 3 bulan..Sekejapan je dah masuk 3 bulan sayang...Rasa baru je ummi melalui saat-saat getir tatkala memegang gelaran ummi kepada dua orang puteri.

Kakak awfiyah dah pun setahun 6 bulan.Menerima kamu walau dalam waktu terdekat,amat-amat dialu alukan.Walau apa yang doktor bagitahu ummi tu sedikit menakutkan,tapi demi kamu sayang,ummi tetap tabah dan kuat untuk mengharunginya.

Bila dua puteri di depan mata,alangkah bahagianya hati ummi ni.Hari-hari yang ummi lalui,sangat-sangat menggembirakan hati ummi.Alhamdulillah..Menganjak lagi sebulan umur anakanda ummi bernama Nur Naura Auni

Terima kasih hadir dalam hidup ummi,babah dan kakak..Kelak kakak akan menjadi teman yang rapat denganmu sayang.

Happy 3rd Monthsary for you..Ummi sentiasa mendoakan yang terbaik untuk Naura dan kak Awfiyah.Menjadi anak yang solehah dan menjadi anak yang berguna bukan sahaja untuk ummi dan babah,tapi juga untuk masa depan kamu sendiri.


























Post a Comment

  1. semoga naura membesar dengan sihat yer..happy tengok si comel yg bambam nie..=D

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum ieda...sekejap jer dah besar...

    ReplyDelete
  3. dah masuk 3 tahun dah...macam sekejap je kan masa berlalu kak...anak buah Sally pun dah sebulan harini...

    ReplyDelete
  4. Cpt jer kan masa berlalu mcm masih baru lgi sis bersalin kan si baby naura ni

    ReplyDelete
  5. sekejap je dah masuk 3 bulan.. semoga diberkan kesihatan yang baik.. ;)

    ReplyDelete
  6. semoga terus membesar dengan sihat sayanggg~

    ReplyDelete
  7. 3 bulan dah ye, cepat aje beso
    rasa macam aritu kata mabuk =)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top