Happy 8 monthsary Nur Awfiyah

Monday, December 15, 2014

Assalamualaikum


Alhamdulillah...Dah 8 bulan dia di dalam jagaan ku..Memberikan aku dan keluarga kasih sayang yang tak terhingga.Bersyukur kepada Allah swt meminjamkan aku untuk aku meluahkan rasa kasih sayang.Berkongsi kegembiraan bersama.Kehadirannya dalam hidup kami sangat bermakna..





Semoga menjadi anak yang solehah,membesar dengan sihat.Menjadi orang yang berguna satu hari nanti insya allah..Moga Allah permudahkan urusan mu sayang...Ummi dan babah sayang sangat kat kamu ..


Keletahnya senantiasa membuat kami tersenyum..W love you sayang!!





You Might Also Like

9 Orang Komen

  1. alhamdulillah... kejap je masa berlalu...

    ReplyDelete
  2. moga membesar dan jadi kebanggaan umi dan abah yer syg.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... semakin comel... :) :)

    ReplyDelete
  4. alaaa.. tomeynyeee..tembuunnn .. geramm betul auntie dgn die ni tauu

    ReplyDelete
  5. comelnya dia..acik nak gigit boleh tak...

    ReplyDelete
  6. Dah nak masuk 8 bln, cptnya masa kan. Dah makin besar baby awfiyah

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..Fiyah comel dan membesar dengan sihat. :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...semoga kakak Fiyah membesar menjadi anak yang solehah, serta menjadi pembimbing buat adik2...aamiin^_^

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"